piątek, 9 marca 2012

Powiedz mi, czym się interesujesz i co lubisz robić najbardziej, a pomogę ci wybrać drogę przyszłości. kiedy ja nie chcę! Gdybym znała jednoznaczną odpowiedź na te pytania, byłabym sprecyzowana i nie miałabym żadnych wątpliwości. Co za sztuka powiedzieć komuś, kto kocha malować - "maluj"? Nie lubię pytań o zainteresowania, krępują mnie bardzo, bo nie lubię się zagłębiać we wszystkie wątki, które są takie niedorozwinięte, wiele rzeczy mnie ciekawi, ale nie poświęciłam się żadnej w stu procentach. Nie lubię pytań o zainteresowania, bo w odpowiedzi każdy oczekuje jednego słowa nazywającego pasję, a kiedy zdaję sobie sprawę z tego, że ja właściwie nie mam pasji, czuję się taka... płytka. Nie lubię pytań o zainteresowania i ostatnio wyjątkowo nie lubię mówić o sobie, ale lubię o sobie decydować i cieszę się z budowania niezależności.


1 komentarz:

  1. Niektórzy nie rozumieją że na takie pytania odpowiedź nie wiem jest właśnie ODPOWIEDZIĄ :) Połowa sukcesu to zdobyć pieniądze na życie, a druga połowa potrafić z nich korzystać. Bo ludzie często popadają ze skrajności w skrajność i kończy się to tak że żyją pracą, zamiast popracować i korzystać z życia. M.

    OdpowiedzUsuń