wtorek, 17 grudnia 2013

Latem

sauron666demonolog

Proszę bardzo. Taka jest treść mojej notki. Napisałam całkiem długi i całkiem fajny tekst, wycięłam go, odebrałam telefon, przypomniałam sobie, że chętnie obejrzałabym zdjęcia a potem radośnie skopiowałam sobie tamto ***** (czyt. login). Zupełnie nieświadoma swego czynu obejrzałam mnóstwo foci z melanży po czym wróciłam do posta, w którym były tylko zdjęcia, kliknęłam CTRL + V i wkleiłam sobie "sauron666demonolog" ku swojemu ogromnemu zdziwieniu. No, Habdas... Pomyśl czasem... Oczywiście nie chce mi się powtarzać tamtego wpisu, zwłaszcza, że nie pamiętam go dokładnie, poza tym był tak perfekcyjny, że nie odtworzę go po prostu. Był naprawdę super. Musicie uwierzyć mi na słowo.












6 komentarzy:

  1. Dude, I think there is a mistake in the first paragraph, but I have to say very interesting article. Thanks, ree Slappey
    jeux de aventure

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi mówisz że jestem głupia!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Jesteś Ruda !!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=aBnk84qt5dU

    OdpowiedzUsuń
  4. Co studiujesz? Uroda to nie wszystko, trzeba mieć też coś w głowie, bo inteligencja u kobiet jest najbardziej....seksowna. Dużo bardziej od "wyginania" się na scenie i kręcenia tyłkiem, powaga, przemyśl to. Ale na dowartościowanie się w sam raz takie konkursiki. Mimo wszystko dziewczyny, które tam startują tak naprawdę nic sobą nie reprezentują, nie mają niczego prócz urody, z która się urodziły i którą sprzedają. Ja rozumiem wybory Miss Fitness - tam kobiety pokazują coś, nad czym pracowały latami i nad czym wylewały pot aby coś osiągnąć, efekty swojej pracy. Natomiast takie powiedzmy sobie szczerze - prymitywne konkursy w jakich Ty uczestniczysz nie wnoszą zupełnie nic i są organizowane tylko po to, aby takie kobitki jak Ty mogły sie dowartościować, a ty się tym "rajcujesz", tak samo jak Twoje koleżanki. Żenada, żenada i jeszcze raz żenada ! :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń